22 mars 2009

Vi är stolta att presentera...

...Rimna som vår nästa gäst-DT! Välkommen!


Jag heter Anna Maria Nilsson och är 33 år. Hallsberg är min hemort där jag och min sambo bor med våra tre barn i ett gammalt hus.
Jag har scrappat sedan 2003-2004 och startade med ett receptalbum, gick över till kortmakeri och nu blandar jag hej vilt.

Alla färger har sin charm men jag kan gå igång extra på vissa färgkombinationer. Som turkost, orange och grönt och lite rosa vid sidan om...;)

Mina alster är antingen väldigt stilren eller överösta med papper och dekorationer. Något som nästan alltid finns med på mina alster är knappar, band, blommor och bling.

Inspiration finner jag överallt; annonser, musik, färger och fomer. Men den största inspirationen får jag när jag blir utmanad att prova nya saker och testa nya tekniker. Gillar att kolla i olika bloggar och är aktiv på Scrappiz forum som blogginspiratör.

Här är några av de alster Rimna hade med i sin ansökan:

Inga kommentarer: