29 mars 2009

Vi hälsar gäst designer CarinaL välkommen!


Namn: Carina Lindholm
Ålder: blir 32 i april
Bostadsort: Köping
Hur länge har du scrappat/kortmakat:
jag har scrappat i ca 5år, och jag har nog gjort kort ungefär lika länge.Fast mitt kortmakar intresse har exploderat det senaste året, nu gör jag mer kort än layouter.
Dina favoritfärger: blått och turkost
Något som utmärket dina alster:
Det är väl kanske att det nästan alltid finns nått blått på dom=) och att jag älskar mönstrade papper och använder gärna flera olika på mina alster.
Har du någon favorit dekoration:
För tillfället är det nog band. Det använder jag på det mesta.
Vad inspirerar dig i ditt skapande: Nytt material och glada färger
Vilka forum är du aktiv på: Scrappiz
Vi hälsar Carina välkommen till vårat gäng och hoppas ni låter er inspireras av hennes alster nu på tisdag och fram över

Inga kommentarer: