28 maj 2009

LillBlomman del 4 för Inkido

Man brukar säga att tiden går fort när man har skoj och det stämmer verkligen!
Idag visar jag mina sista alster jag skapat. Först kommer ett kort till den sparsmakade.



Jag har vikt ett dragspelskort som jag klätt insida och utsida med samma papper. Jag har stansat ett hål som jag täckt med vit vellum. På rundeln har jag stämplat den stora rosen och under Stora kramar på födelsedagen. Om det här är enkelt är nästa lite mera!
Ett ordentligt blingat kort i lila! Den vackra textstämpeln fick mig att spinna loss med lite lulllull. Dubbla band i vitt och lila som toppas med utstansade blommor i lila och lilaprickigt papper. De fina lila rosorna avslutar blomman.


Mitt sista alster får representera mig! Mycket rosa och blommor! Jag älskar att ge bort mina presenter fint förpackade och här har jag dessutom återanvänt en blom ask. Både vackert och miljövänligt!


Rosa rospapper, rosa bomullsband och rosa rosor, kan det bli bättre?

Tack snälla Inkido för att ni gett mig förtroendet och tack ni som velat se det jag skapat!

Kramar från LillBlomman

1 kommentar:

Mill@n sa...

Verkligt fina alster du skapat!