29 augusti 2009

Her er Camilla fra Norge

Jeg heter Camilla, kommer fra Averøy i Norge.
Jeg er kjempeglad for å få muligheten til å være med i design teamet til Inkido!

Litt om meg selv...

Alder: 26 år

Bosted: Førde, Norge

Hvor lenge har du laget kort:
Jeg begynte så smått i november 2007 og lidenskapen for denne hobbyen blir bare større og større

Dine favorittfarger:
Jeg har veldig mye blått i papirsamlingen min, men er også veldig glad i orange og brun.

Noe som utmerker dine kort:
Jeg bruker som oftest ganske sterke farger på kortene mine, og er veldig glad i de små detaljer.

Har du noen favoritt pynt:
Jeg får aldri nok av blomster, bånd og bling!!

Hva inspirerer deg:
Andre bloggere!! Jeg føler meg hjelpesløs uten internett, da det er her jeg finner det meste av inspirasjonen. Det finnes så mange flinke kortlagerer/scrappere ute i bloggverdenen og jeg får tips og ideer hver gang jeg er inne og titter på det andre lager.

2 kommentarer: