24 februari 2010

Herrekort.

I dag har jeg et herrekort å vise frem. Herrekort er vel ikke det vi lager mest av, så jeg tenkte å gi det en sjanse.
Jeg har laget et jubilantkort til en som fyller 60 år. Her valgte jeg å lage et staffeli kort.

Som motiv har jeg brukt collage stempel fra Inkido, stemplet på papiret
"Tuva Satin Sand", og embosset med Platinum embossingpulver. Jeg har kledd en stor chipboard stjerne med motivet mitt, og brukt stempelet ”Splash” på hjørnene. Jeg klippet ut en maken stjerne i metallic kartong, og monterte på en ramme av papiret
"Ornament, Gold on Black" .




Her er kortet lukket igjen. Bakgrunnen er papiret " Tuva, Satin Sand",hvor jeg har brukt "splash"-stempelet rundt kantene.
Ornament papiret kommer i flere farger, og jeg hjørnene på kortet mitt har jeg klippet ut fra "Ornament, Gold on Cream.



Jeg har pyntet med nydelige roser, bånd og bling fra Inkido.




Også inni kortet har jeg pyntet med roser og bånd, og jeg har stemplet den nydelige teksten
”Til Lykke” på papiret "Tuva, Satin Sand".







Om du trenger mer inspirasjon for å komme i gang med herrekortene, så følg med videre. Senere i dag legger jeg ut et kort til, i den maskuline stilen.

4 kommentarer:

Pia sa...

wow såååå rålækkert, super sejt kort

Randi WS sa...

Røft og stilig herrekort!! :)

annes paperfun sa...

Kjemnpeflott herrekort!

Anonym sa...

WOw! så nydejligt!


petraso