31 juli 2010

Mammas stjärna



Jag har använt mig av papper ur kollektionen Autumn Friendships. Det är en så härlig orange ton i de här pappren!

I´ve used papers from the Autumn Friendships collection. I love the shade of orange in these.

Min tanke var att jag skulle sy den här layouten på maskin, men ibland blir det inte som man vill, min symaskin började mystiskt ryka så det fick bli handsömnad för hela slanten och det tog sin lilla tid..

My first thought was to sew this layout on my sewingmachine, but since it started coming smoke out of the machine I had to sew everything by hand..



Har ni sett de härliga nya pinsen? Stjärnor kan inte slå fel!

Have you seen the new decorative pins? Stars can never go wrong!



Förutom att jag älskar orangeablommor så älskar jag även de härliga charmsen som Inkido har. Det bästa med dom är att de är böjbara (till en viss gräns såklart) så man kan få lite extra dimension på sina charms!

Besides my love for orange roses I also love these cute charms Inkido´s got. The best thing is that you can bend them (with caution of course!!) so you can get that extra dimension with your charms!



Tack för titten!
Thanks for looking!