28 augusti 2010

Höstpapper med inslag av sommar

Den fantastiska höstkollektionen Apples är klockrena höstpapper.. samtidigt som färgerna är så mjuka och harmoniska att de passar alldeles ypperligt även till sommarlayouter =)

The amazing fall-collection Apples is perfect for anything fall-themed.. but at the same time it works great for summerlayouts aswell since the colors are so soft and pretty.




Alla mina favorittekniker i en detaljbild.. Cirklar, lager, mist och stygn =) En supersöt fjärilscharm!

All my fave techniques in one detail.. Circles, layers, mist and stiches.. and a supercute butterflycharm.



och har ni sett de undebara vintagebilderna som sätter pricken över i:et på vilken layout som helst?

And have you seen the wonderful vintagecards which adds that little extra to your layout?



Jag matchade äpplepappren med att klippa ut ett eget äpple ur äpplepapper =) och den svart spetsen är så läcker

I just had to cut out an apple from those cute applepapers =) and that black lace is yummy!



Jag ville ha lite moln med också och då tänkte jag att jag klipper ut mina moln i wellpapp så ger det lite extra dimension =) sött!

I wanted som clouds on my layout. I decided to cut them out from currogated paper for more dimension.. Sweet!



Jag hoppas ni har en ljuvlig helg!

Hope you´re having a great weekend!

2 kommentarer:

Jona Panesa sa...

loved all the techniques. so gorgeous!

Pillan sa...

Ååååh, den här LO:n bara älskar jag... vilka härliga färger och detaljer!!