28 februari 2011

Miniature Card

Här har jag gjort ett snabbt och enkelt litet kort att hänga på en presentpåse som jag gjort tidigare. Jag punchade ut en scallopcirkel, och två lite mindre cirklar.

I needed a small simple card for a gift bag that I have made earlier. I punched out a scallop circle and two smaller circles.
Jag stämplade och embossade texten med Choklad Glitter. Runt om har jag stämplat lite med "Bladslinga" Den andra cirkeln satte jag på baksidan, där jag skrev en personlig hälsning. Några halvpärlor och ett hål och sen var det klart!

I stamped and embossed the text with Choklad Glitter. Some stamping with "Bladslinga" The other circle is on the back side, where I wrote a personal message. Some pearls and a hole, and then it was ready!


Hälsningar från Lisa

Greetings from Lisa

Inga kommentarer: