23 februari 2011

Tagkort / Tag card

I dag har jeg et tagkort med en taglomme å vise frem. På taglommen har jeg stanset ut et vindu, hvor tagen vises igjennom. Jeg har dekorert innsiden av lommen også, og dette kommer til syne når tagen tas ut. Papiret jeg har brukt er ”Ros, Linduk” fra Inkidos helt nye kolleksjon ”Rosehage”. Stemplene jeg har brukt er ”Klem, oval”, ”Til Lykke” og ”Hørn 3”.

*******


Today I have a tag card to show you, with a matching tag envelope. I have made a window in the envelope, and decorated inside, so when the tag is out, a new decoration will show. I have used the paper
“Ros, Linduk” from Inkidos new collection “Rosehage”. The stamps I have used are “”Klem, oval”,
“Til Lykke” and ”Hørn3”.









1 kommentar:

Dorthe sa...

Supersødt Tag-kort med masser af lækre detaljer!