25 november 2012

Til/fra mærker - Gift tags

Hej Allesammen.

Så blev det Søndag igen og det blev også min tur til at vise Jer lidt her på bloggen.
I dag har jeg lavet nogle gave mærker.

So it was Sunday again and it was also my turn to show you a little here on the blog.
Today I made ​​some gift tags.


Jeg har brugt rester af forskellige skønne Inkido papirer - og al pynt er også fra Papercraftscandinavia.


I have used the left overs of various beautiful Inkido papers - and all embellishments are also from Papercraftscandinavia.


 Og på bagsiden har jeg brugt det lækre Til/Fra stempel fra Inkido.

And on the back, I used it awesome To / From stamp from Inkido

Tak for besøget og rigtig god Søndag

Thanks for stopping by - and have a wonderful Sunday.


Knus Dorthe

4 kommentarer:

Gitte sa...

Super smukke tages, jeg elsker stjerner..

morkaren sa...

Hvor er de flotte, og stjerner er da en fin fornyelse af de almindelige tags. knus morkaren.

Anja Kjærgaard sa...

Søde tags - laver nok nogen i samme stil :-)

Ann Weiss sa...

Søde til/fra kort!!